Kunder

KUNDER

Varefakta samarbejder med større og mindre virksomheder.

Rema 1000
Salling Group
Odder barnevogne
Circle K
Nemlig Com
Dagrofa
Nordic Ecoclean
Haugen Gruppen A/S
DK International Care A/S
Stokke
Abus
BabyTrold
Kryptonite
AXA
Fritz Schur Consumer Products A/S
Brauner A/S
Spis Tjæreborg leverpostej
Samsø Syltefabrik

referencer

Hos ABUS er de to ord ”kvalitet” og ”sikkerhed” synonymer. Derfor er vi meget glade for samarbejdet med Varefakta, der med konstant kontrol af vores låse sørger for, at vi lever op til gældende krav og dermed på bedste måde sikrer danskernes cykler mod tyveri.”

Anders Holgaard, Adm. Direktør
ABUS Nordic A/S, januar 2020

“Intern kontrol kan være fint, men vi får mere ud af, at vi kan fortælle forbrugerne, det er et eksternt firma, som kontrollerer vores varer. Varefakta hjælper os i hverdagen med at sikre, at vores produkter lever op til lovgivningen og at produkterne indeholder det, som vi skriver

Anders Jensen, indkøbs- og marketingdirektør REMA 1000, januar 2020

“Varefakta har et rigtig godt rygte i branchen, og jeg har talt med kollegaer i andre virksomheder, som har givet Varefakta gode referencer.”

Vibeke Bryhn-Hansen, senior kvalitetsspecialist i Circle K, november 2016

“Vi har et godt og vigtigt samarbejde med Varefakta. Deklarering kan være en vældig vanskelig sag, og der oplever vi Varefakta som en tryg tredje instans, som har kompetence til at sikre, at reglerne bliver overholdt.

I Norge har vi mange diskussioner om ærlig og rigtig deklarering. Vi har mange forskellige produktgrupper og producenter. Varefaktas mange kompetente medarbejdere med specialviden giver os forsikring om, at vores produkter er korrekt mærket. Uanset produktgruppen. Dertil kommer, at Varefakta er gode til at tilpasse løsninger, så de passer til den enkelte situation.”

 

Elisabeth Kildal Engesgaar, kvalitetssjef Trygg Mat i REMA 1000, Norge, januar 2020

“Hos Varefakta får jeg en mere end almindeligt udstrakt service og oven i købet til en i særdeleshed rimelig betaling.

Selv om det kan være ret komplicerede spørgsmål, jeg stiller, for eksempel om kosmetikdirektivet, så er der aldrig noget, der er besværligt. Tværtimod får jeg altid hurtigt, højt specialiseret og professionelt svar. Oven i købet oplever jeg, at Varefakta er på forkant med udviklingen inden for mit område og i god tid forbereder mig på, hvilken retning lovgivningen går. Det er en utrolig god service for en lille virksomhed som min, og i de 20-30 år jeg har været i branchen er jeg aldrig stødt på så god kundeservice nogen steder.

Varefakta burde holde kurser for andre virksomheder i, hvordan man skal behandle sine kunder.”

Eva Apesland
Dtales
 
Modtager du vores nyhedsbrev?