SuperGros A/S

“Jeg ringer vel en gang hver 14. dag, og jeg får svar på mit spørgsmål med det samme, når jeg har akut brug for sparring.
Det er en supergod service. Desuden oplever jeg stor fleksibilitet, når det handler om at lave om på prioriteringer undervejs.

Når først forbindelsen til leverandøren er knyttet, så kører Varefakta dialogen og indsamler de nødvendige oplysninger. Jeg behøver slet ikke bekymre mig om detaljerne, og det passer mig rigtig fint, for det er en stor aflastning. Der er høj kvalitet i rådgivningen, der er simpelthen styr på det.”

Flere Referencer

Foodsolutions

"Vi har brug for at samarbejde med nogen, der er fuldstændig oppe på beatet i…

Fortsæt med at læse

Dansk Supermarked

"Jeg må indrømme, at jeg var lidt tvivlende i starten, da Varefakta på et indledende…

Fortsæt med at læse

REMA 1000

"Vi har et godt og vigtigt samarbejde med Varefakta. Deklarering kan være en vældig vanskelig…

Fortsæt med at læse

Bräuner A/S

"Vi er 100 procent tilfredse. Vi beskæftiger os både med produkter inden for food og…

Fortsæt med at læse

Modtager du vores nyhedsbrev?

Sommertid betyder ferietid, der kan derfor forekomme forlænget svartid på henvendelser til Varefakta i perioden fra man. d. 13 juli til og med fre. d. 31 juli. Telefonerne vil være åbne fra kl. 09.00-15.00. I denne periode kan man forvente en leveringstid på op til 20 arbejdsdage. 

Due to summer holidays there will likely be a delay in responses from Varefakta from Monday the 13th of July to Friday the 31st of July. Opening hours on the phones will be from 09am til 03pm. Durring this time expect a extended delivery time up to 20 days.