Varefakta på nonfoodvarer

Varefakta på nonfoodvarer

For at få Varefakta på dine varer må du indgå en aftale med os om vilkårene. Det er en såkaldt abonnementsaftale. Du kan læse nærmere om de generelle bestemmelser hér.

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os med en forespørgsel. Nogle gange er det rart umiddelbart at kunne få svar på sine spørgsmål, og vi sidder klar til at hjælpe hver dag fra klokken 9 til 16. Så tøv ikke med at ringe.

Varefakta Kontrolleret

Vejledning

For hver vare skal Varefakta have tilsendt:

Oplysninger om varens sammensætning/recept.

  • Rapporter til dokumentation af varens egenskaber.
  • Rapporterne kan stamme fra egenkontrol eller fra et uvildigt laboratorium.
  • Evt. medfølgende brugsanvisning.

På grundlag af de tilsendte oplysninger udarbejder Varefakta VAREFAKTA-deklarationer.
Deklarationerne kan derefter sendes til opsætning. Der må ikke foretages ændringer i oplysninger eller rækkefølge uden forudgående aftale med Varefakta.

Korrekturtryk eller rentegning af deklarationerne sendes til endelig godkendelse hos Varefakta inden trykning.

Når de færdige emballager/deklarationer foreligger, skal Varefakta have tilsendt 3 stk. af hver til brug i informationsarbejde.

Modtager du vores nyhedsbrev?

Sommertid betyder ferietid, der kan derfor forekomme forlænget svartid på henvendelser til Varefakta i perioden fra man. d. 13 juli til og med fre. d. 31 juli. Telefonerne vil være åbne fra kl. 09.00-15.00. I denne periode kan man forvente en leveringstid på op til 20 arbejdsdage. 

Due to summer holidays there will likely be a delay in responses from Varefakta from Monday the 13th of July to Friday the 31st of July. Opening hours on the phones will be from 09am til 03pm. Durring this time expect a extended delivery time up to 20 days.